Välkommen till Motillo, Daniel!

Vi förstärker vårt team av utvecklare med Daniel Rebane, som nu har gjort sin första vecka på Motillo.

Hej Daniel! Vem är du?

- Hallå! Jag är en 29-årig Karlstadgrabb som kommer direkt från studier på Karlstad Universitet där jag läst Systemdesign. Svårt att beskriva sig själv, men skulle säga att jag för det allra mesta är glad och har nära till skratt.

Vad gjorde dig nyfiken på Motillo?

- Har hört gott om Motillo som arbetsplats vilket såklart blir attraktivt. Jag tycker inriktningen på e-handel känns intressant och ett område som bara kommer växa ännu mer. Dessutom gillar jag Motillos fokus på kvalitet och det kommer gynna min egen utveckling.

Vad kommer du att jobba med hos oss?

- Jag kommer att sålla mig till gänget av utvecklare. Där är det tänkt att jag ska jobba med både front- och back-end.

Vad gör du när du inte jobbar?

- På min fritid gillar jag att titta på fotboll i allmänhet och AC Milan i synnerhet, missar sällan en match och lider därför under hela vinterhalvåret. På sommarhalvåret mår jag desto bättre när jag får harva runt ute på golfbanan. Därtill lägger jag tid på att umgås med sambo och vänner.

Är du också nyfiken på hur det är att jobba hos oss?

Vi söker fler utvecklare och även en specialist inom Paid Channels. Se alla lediga jobb här.

Fler intressanta artiklar

Motillo är nu Google Premier-partner
Nyhet
Growth Team
Motillo är nu Google Premier-partner
Motillo har utsetts till Google Premier-partner! Det innebär att vi och våra kunder får exklusiva förmåner och insikter inom Google Ads.
Läs mer
Nya krav på e-handlare: Så ska kreditinformation visas vid delbetalning
Nyhet
Nya krav på e-handlare: Så ska kreditinformation visas vid delbetalning
Från 1 mars 2025 måste e-handlare tydligt informera om kostnader och risker vid delbetalning. Läs om de nya kraven och hur du anpassar din webbshop.
Läs mer
Så styr du din B2B-ehandel datadrivet under 2025
Så styr du din B2B-ehandel datadrivet under 2025
Att driva e-handelsförsäljning inom B2B är något helt annat än att driva konsumentförsäljning. Vi går igenom några relevanta nyckeltal som du kan använda under 2025.
Läs mer