WFI väljer Motillo som ny partner för sin e-handel

WFI, Workplace for Industries, erbjuder ett koncept av arbetsplatsinredning med fokus på arbetsstationer för industri och lager. De väljer nu Motillo som sin nya partner för e-handelsutvecklingen.

Från Gnosjö till världen

I Gnosjö sker produktutveckling och det mesta av produktionen. Produkterna levereras sedan via återförsäljare runt om i världen, till kunder inom industri och lager.

Med målsättningen att göra kunderna mer effektiva

WFI har som mål att göra kunderna mer effektiva, genom att erbjuda arbetsstationer som har genomtänkta flöden och underlättar det dagliga arbetet. På samma sätt erbjuder WFI:s e-handel sina återförsäljare att lägga sina beställningar när det passar dem bäst, på det sätt som de själva föredrar. WFI:s e-handel baseras på Litium och har integrerats med deras ERP för att ge kundunika priser och aktuella lagersaldon. 

Separat sajt för offentlig miljö

Under varumärket Kumi erbjuds ett komplett sortiment för såväl det moderna kontoret som kapprummet på förskolan eller omklädningsrummet i padelhallen. Höj- och sänkbara skrivbord för bästa ergonomin, välkomnande sko- och hatthyllor, krokar och smart kontors- och omklädningsförvaring. Även denna sajt baseras på Litium, som är väl anpassad för att driva fler olika sajter inom ramen för samma tekniska lösning.

Fortsatt utveckling med kunden i fokus

WFI har varit igång med sina sajter en tid och valde att byta till oss på Motillo som ny Litium-partner, för att kunna få ut största möjliga värde av sina Litium-lösningar. 

För Litium-kunder med höga ambitioner

Med våra 30 befintliga Litium-kunder, enbart certifierade utvecklare, och möjlighet att enkelt koppla in vårt Growth Team så vill vi vara det självklara valet för alla Litium-kunder som har höga ambitioner för framtiden. Det känns väldigt kul att välkomna WFI till oss!

Image of person
Jakob Twedmark VD Motillo
Quote symbol

Fler intressanta artiklar

Code in the Dark 29 november
Event
Code in the Dark 29 november
Är du redo för en kväll fylld av kodning och gött häng? Bra! Då ska du markera den 29 november i din kalender för Code in the Dark 🤖🍻
Läs mer
Varför skiljer sig konverteringsdata mellan GA4 och Google Ads?
Growth Team
SEM
Varför skiljer sig konverteringsdata mellan GA4 och Google Ads?
Undrar du varför Google Analytics 4 och Google Ads visar olika konverteringssiffror? Läs mer om de vanligaste orsakerna bakom skillnaderna och få tips på hur du tolkar datan smartast!
Läs mer
Motillo utses till Gasellföretag för andra året i rad
Nyhet
Motillo utses till Gasellföretag för andra året i rad
Det är med stor stolthet som vi tar emot utmärkelsen Gasellföretag 2024.
Läs mer